Kompleksowe sprzątanie biur w Zielonej Górze - szczegóły zamówienia publicznego
W Zielonej Górze trwają przygotowania do realizacji nowego zamówienia publicznego, które dotyczy kompleksowego sprzątania powierzchni biurowych w trzech lokalizacjach: ul. Zjednoczenia 110, ul. Zjednoczenia 110b oraz ul. Boh. Westerplatte 11. W niniejszym artykule przedstawimy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące tego zamówienia, w tym wymagania, terminy oraz kryteria oceny ofert.
1. Informacje o zamawiającym
Zamawiającym jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, który prowadzi postępowanie samodzielnie. Adres siedziby to ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra. Można się z nimi skontaktować telefonicznie pod numerem (+48) 68 353 67 04 lub mailowo na adres sekretariat@gm.zgora.pl. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej zamawiającego http://www.gm.zgora.pl.
2. Zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych o łącznej powierzchni 1 748,62 m2. Usługi te obejmują nie tylko sprzątanie biur, ale także czyszczenie okien oraz inne usługi związane z utrzymaniem czystości w budynkach. W opisie przedmiotu zamówienia zawarto szczegółowe wymagania dotyczące jakości świadczonych usług oraz warunków, jakie musi spełniać wykonawca.
3. Wymagania dla wykonawców
Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę, muszą spełniać określone wymagania. Zgodnie z przepisami, wszyscy pracownicy odpowiedzialni za sprzątanie muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pracowników realizujących zamówienie. Dodatkowo, wykonawca powinien posiadać odpowiednie ubezpieczenie, aby wyłączyć odpowiedzialność za ewentualne szkody.
4. Kryteria oceny ofert
W postępowaniu obowiązuje wyłącznie kryterium ceny, które będzie miało wagę 100%. Oznacza to, że najniższa oferta spełniająca wszystkie wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Na etapie składania ofert wykonawcy powinni być świadomi, że zamawiający nie przewiduje dodatkowych aspektów społecznych czy środowiskowych w ocenie ofert.
5. Terminy i procedura składania ofert
Oferty można składać do 12 grudnia 2024 roku do godziny 09:00. Przetarg zostanie otwarty tego samego dnia o godzinie 09:30. Termin związania ofertą wynosi do 10 stycznia 2025 roku. Wszystkie dokumenty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora.
6. Komunikacja z zamawiającym
Wszystkie zapytania do zamawiającego należy kierować drogą elektroniczną przez platformę zakupową. Wszelkie odpowiedzi na pytania oraz zmiany w specyfikacji będą publikowane w sekcji „Komunikaty” na platformie.
7. Aspekty RODO w postępowaniu
Zamawiający wprowadził także elementy ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, a wykonawcy muszą być świadomi obowiązków wynikających z przetwarzania danych osobowych w kontekście realizacji zamówienia.
8. Podsumowanie
Kompleksowe sprzątanie biur w Zielonej Górze to ważne zamówienie, które ma na celu utrzymanie czystości w budynkach publicznych. Wykonawcy zapraszani są do składania ofert zgodnych z wymaganiami przetargu. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do aktywnego udziału w tym postępowaniu, które rozpocznie się w grudniu 2024 roku. Przypominamy o terminach składania ofert oraz o konieczności spełnienia wszelkich wymagań określonych w dokumentacji przetargowej.