Obsługa Targowiska Miejskiego w Knurowie - Ogłoszenie o Zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi obsługi Targowiska Miejskiego w Knurowie. Szczegóły dotyczące wymagań dla wykonawców oraz procedury składania ofert.

Ogłoszenie o Zamówieniu: Obsługa Targowiska Miejskiego w Knurowie

W Knurowie, Gmina Knurów ogłasza zamówienie publiczne na usługi związane z obsługą Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego. Zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych, poniżej przedstawiamy szczegóły związane z zamówieniem, w tym rolę zamawiającego, wymagania dla wykonawców oraz kryteria oceny ofert.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest przez Gminę Knurów, która działa jako zamawiający. Gmina ta jest jednostką sektora finansów publicznych, odpowiedzialną za organizację i zarządzanie lokalnymi usługami publicznymi.

Informacje kontaktowe

Adres siedziby zamawiającego: Dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, Polska. Kontakt telefoniczny: 32 235 10 17. E-mail: [email protected]. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.knurow.pl.

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

Przedmiot zamówienia

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego na obsługę Targowiska Miejskiego oraz miejsc handlu okrężnego. Identyfikator postępowania to: ocds-148610-04705366-0bb8-4947-8882-0aaa42c38fcb. Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582725. Wersja ogłoszenia: 01. Data ogłoszenia: 2024-11-07.

Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW I KOMUNIKACJA

Adres strony internetowej postępowania

Dokumenty zamówienia są dostępne pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04705366-0bb8-4947-8882-0aaa42c38fcb.

Wymagania dotyczące komunikacji

Wykonawcy mogą składać oferty oraz inne dokumenty wyłącznie drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych, kontaktować się można pod numer telefonu: (22) 458 77 99.

SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z obsługą Targowiska Miejskiego oraz miejsc handlu okrężnego. W zakres obowiązków wykonawcy wchodzi m.in.: zapewnienie porządku, odbiór odpadów, konserwacja sprzętu oraz utrzymanie budynku socjalnego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulaminów oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

Kod CPV

Główny kod CPV dla zamówienia to 79941000-2 - Usługi pobierania opłat. Dodatkowe kody CPV obejmują m.in.: 90910000-9 - Usługi sprzątania, 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów.

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

Warunki udziału w postępowaniu

Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie, jeżeli nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Wymagana jest także zdolność do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowanie odpowiednim sprzętem. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów.

Wymagane oświadczenia i dokumenty

Wraz z ofertą należy złożyć m.in.: oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, informacje z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenia potwierdzające brak zaległości w opłacaniu podatków.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

Wadium

Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. Wadium można wnosić w formie pieniężnej lub w formie gwarancji bankowej.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zmiany umowy możliwe są w określonych okolicznościach, takich jak zmiana wysokości wynagrodzenia czy zmiana obowiązków wykonawcy.

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

Zmiany umowy

Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ, a zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w przepisach.

SEKCJA VIII - PROCEDURA

Terminy składania ofert

Terminy składania ofert: 2024-11-19 09:00, otwarcie ofert: 2024-11-19 09:30. Termin związania ofertą wynosi do 2024-12-18.

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

Osoby do kontaktu

Osoby do kontaktu z Wykonawcami to: Kornelia Loch oraz Urszula Czarnecka, dostępne pod podanymi powyżej numerami telefonów i adresami e-mail.

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania się z pełnym ogłoszeniem oraz do składania ofert w wyznaczonym terminie.

Zobacz także:

Szczegóły usługi sprzątania w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie , Szczegóły umowy na usługi sprzątania nieruchomości w Warszawie , Zamówienia publiczne we Wrocławiu: Przegląd i szczegóły , Usługi sprzątania w Sądzie Okręgowym Radom: Szczegóły umowy , Usługi sprzątania w Gminie Zagórów - przetarg 2024-2025 , Usługi Utrzymania Czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie - Szczegóły Zamówienia , Zamówienia publiczne na usługi sprzątania w Nadleśnictwie Kaczory , Zamówienie Publiczne na Utrzymanie Cmentarzy w Gminie Trzcianka - Przewodnik , Usługi porządkowe w Sądzie Rejonowym w Sokółce - szczegóły zamówienia , Szczegóły Ogłoszenia o Wykonaniu Usług Utrzymania Czystości w Piekarach Śląskich ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00