Ogłoszenie o zamówieniu na usługi sprzątania w Poznaniu

Instytut Ochrony Roślin w Poznaniu ogłasza przetarg na usługi sprzątania budynków. Sprawdź szczegóły i wymagania dla wykonawców.

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi sprzątania w Instytucie Ochrony Roślin

Instytut Ochrony Roślin-PIB w Poznaniu ogłasza postępowanie przetargowe dotyczące świadczenia usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach na terenie instytutu. Oferta jest skierowana do wykonawców, którzy spełniają określone w dokumentacji wymagania. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku w budynkach nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 13, 16 oraz 17, zlokalizowanych przy ul. Władysława Węgorka 20 w Poznaniu.

W ramach przetargu, zamawiający przewiduje wykonanie usług sprzątania w okresie od 2 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku, zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wszyscy zainteresowani wykonawcy mogą ubiegać się o realizację zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).

Wymagania dla wykonawców

Oferty mogą składać tylko ci wykonawcy, którzy wykazują się odpowiednimi doświadczeniem w zakresie usług sprzątania. Konieczne jest przedstawienie dowodów na wykonanie co najmniej dwóch usług sprzątania o wartości powyżej 150 tys. zł każda, zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat. Wymagane są również referencje potwierdzające należyte wykonanie tych usług.

Przebieg postępowania

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym. Wszelkie oferty muszą być składane elektronicznie, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych. Wszyscy wykonawcy mogą jednak złożyć jedną ofertę na całość zamówienia.

Kryteria oceny ofert

Ocena ofert będzie odbywała się wyłącznie na podstawie kryterium ceny, które stanowi 100% punktacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w przypadku identycznych cen w złożonych ofertach. Termin związania ofertą wynosi do 31 grudnia 2024 roku.

Informacje o komunikacji

Wszelka komunikacja między zamawiającym a wykonawcami będzie odbywać się za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, która wymaga założenia konta. Wykonawcy zobowiązani są do korzystania z elektronicznych formularzy do składania ofert oraz wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem.

Podsumowanie i terminy

Termin składania ofert upływa 9 grudnia 2024 roku o godzinie 12:00. Wszyscy zainteresowani wykonawcy są zachęcani do zapoznania się z pełną dokumentacją zamówienia oraz do składania ofert, które muszą spełniać wszystkie wymogi określone w SWZ. Ogłoszenie o zamówieniu można znaleźć również w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej instytutu.

Zobacz także:

Przewodnik po usługach sprzątania w zamówieniach publicznych , Kompleksowe Utrzymanie Czystości w Sądzie Apelacyjnym w Szczecinie – Kluczowe Informacje , Przetarg na usługi sprzątania Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Warszawie , Ogłoszenie o zamówieniu na usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Nowej Soli , Usługi Sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Toruniu - Wykonanie Umowy , Kompleksowe Usługi Utrzymania Czystości w Dąbrowie Górniczej - Co Musisz Wiedzieć , Sprzątanie w Słowińskim Parku Narodowym – Realizacja Umowy i Znaczenie Ekologiczne , Usługi Sprzątania w Instytucjach Publicznych: Przykład z Lublina , Kompleksowe Usługi Utrzymania Czystości w Zespole Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach , Ogłoszenie o Wykonaniu Umowy na Usługi Sprzątania w Jednostce Wojskowej ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00