Artykuł

czynności pomocnicze będące w ścisłym związku z usługami medycznymi służącymi profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia obejmujące m. in. utrzymanie stanu epidemiologiczno –

06/03/2023

  
S46I.II.III.IV.VI.Polska-Nowy Sącz: Usługi sprzątania2023/S 046-136238Ogłoszenie o zamówieniuUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Szpital Specjalistyczny im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym SączuAdres pocztowy: ul. Młyńska 10Miejscowość: Nowy SączKod NUTS: PL218 NowosądeckiKod pocztowy: 33-300Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Ryszard TobiaszE-mail: [email protected].: +48 184436635Faks: +48 184436635Adresy internetowe: Główny adres: www.szpitalnowysacz.plI.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.plI.4)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznegoI.5)Główny przedmiot działalnościZdrowieSekcja II: PrzedmiotII.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:
czynności pomocnicze będące w ścisłym związku z usługami medycznymi służącymi profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia obejmujące m. in. utrzymanie stanu epidemiologiczno –
Numer referencyjny: DA.261.1.14/23II.1.2)Główny kod CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4)Krótki opis:
czynności pomocnicze będące w ścisłym związku z usługami medycznymi służącymi profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia obejmujące m. in. utrzymanie stanu epidemiologiczno – sanitarnego części medycznej Szpitala, usługę sprzątania części niemedycznej, utrzymania porządków terenów zielonych i utwardzonych oraz transport wewnętrzny
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćWartość bez VAT: 24 251 605.08 PLNII.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nieII.2)OpisII.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV77310000 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonychII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL218 NowosądeckiGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:
siedziba Zamawiającego
II.2.4)Opis zamówienia:
czynności pomocnicze będące w ścisłym związku z usługami medycznymi służącymi profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia obejmujące m. in. utrzymanie stanu epidemiologiczno – sanitarnego części medycznej Szpitala, usługę sprzątania części niemedycznej, utrzymania porządków terenów zielonych i utwardzonych oraz transport wewnętrzny
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaCena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówieniaII.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 36Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności tj. przedstawi dokument, że Wykonawca jest wpisany do rejestru BDO
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 6 000 000,00 PLN
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
a) Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku przez Wykonawcę w oparciu o przedstawienie wykazu usług popartych odpowiednim dokumentem, potwierdzającym wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane tj.
dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj., której przedmiotem były usługi, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki:
- w obiektach służby zdrowia ze stacjonarną opieką medyczną,
- o powierzchni objętej usługą min. 20 000m² dla sprzątanej powierzchni wewnętrznej,
- o wartości zamówienia w okresie 12 miesięcy min. 7.000.000,00 zł brutto.
dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj., której przedmiotem były usługi, z których każda spełnia łącznie poniższe warunki:
- sprzątania terenu zewnętrznego, z których każda posiada powierzchnię objętą usługą min. o powierzchni min. 15 000m² .
oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług tj. wykaże, że min. jedna osoba, która będzie bezpośrednio odpowiedzialna za kontrolę jakości oraz nadzór nad realizacją zadań określonych w SWZ posiada 5- letnie doświadczenie i świadczyła już w/w czynności przy realizacji usług obejmujących kompleksowe sprzątanie oraz transport wewnętrzny.
c) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy wykaz sprzętu dostępnego Wykonawcy usługi w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
III.2)Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2)Warunki realizacji umowy:
wg. zapisów projektu umowy
Sekcja IV: ProceduraIV.1)OpisIV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nieIV.2)Informacje administracyjneIV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 06/04/2023Czas lokalny: 08:00IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 04/07/2023IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 06/04/2023Czas lokalny: 08:30Miejsce:
Otwarcie nastąpi na Platformie e-zamówienia
Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.3)Informacje dodatkowe:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
3) w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.)
Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj:
Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr D do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 5, pkt 7 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr G do SWZ;
4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
) Dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do rejestru BDO,
6) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 6 000 000,00 PLN,
7) wykaz usług popartych odpowiednim dokumentem, potwierdzającym wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
8) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi
9) wykaz sprzętu
Ponadto przedmiotowe środki dowodowe składane są wraz z ofertą- szczegóły- rozdział IX SWZ pkt.2A
VI.4)Procedury odwoławczeVI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawyPrawo zamówień publicznych, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób; 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji IstotnychWarunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie; 3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie 10 dni od dnia,w którympowzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościachstanowiących podstawę jego wniesienia; jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze ofertynajkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: — 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, — 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym UniiEuropejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych – Departament OdwołańAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:01/03/2023

Sprzątanie biur i biurowców Firma sprzątająca Przasnysz Firma sprzątająca Żyrardów Sprzątanie pomieszczeń obiektów Enea Operator Sp. z o.o. RD Szamotuły przy ul. Nowowiejskiego 6 i ul. Obornickiej 63 w Szamotułach oraz 5 obiektów PE Sprzątanie biur Warszawa