Artykuł

Kompleksowa usługa sprzątania dla RZGW w Gliwicach oraz jednostek podległych

03/03/2023

  
S45I.II.III.IV.VI.Polska-Warszawa: Usługi sprzątania2023/S 045-128677Ogłoszenie o zamówieniuUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieKrajowy numer identyfikacyjny: 368302575Adres pocztowy: ul. Żelazna 59AMiejscowość: WarszawaKod NUTS: PL911 Miasto WarszawaKod pocztowy: 00-848Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Daniel TwardzikE-mail: [email protected].: +48 327774994Adresy internetowe: Główny adres: www.wody.gov.plI.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://www.przetargi.wody.gov.pl/I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejInny rodzaj: Państwowa Osoba PrawnaI.5)Główny przedmiot działalnościŚrodowiskoSekcja II: PrzedmiotII.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:
Kompleksowa usługa sprzątania dla RZGW w Gliwicach oraz jednostek podległych
Numer referencyjny: GL.ROZ.2710.10.2023.DTII.1.2)Główny kod CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej usługi sprzątania dla RZGW w Gliwicach oraz jednostek podległych na okres 18 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.
Postępowanie zostało podzielone na 6 części.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćWartość bez VAT: 1 071 968.10 PLNII.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: takOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie budynku Zarządu Zlewni w Opolu oraz lokali w budynkach podległych jednostek: ZPT Opole, NW Opole, NW Tarnowskie Góry, ZW Turawa
Część nr: 1II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL PolskaII.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis usługi sprzątania stanowi załącznik Nr 1 do SWZ - część 1: sprzątanie budynku ZZ Opole oraz lokali w budynkach podległych jednostek: ZPT Opole, NW Opole, NW Tarnowskie Góry, ZW Turawa
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 223 298.33 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń jednostek podległych ZZ Opole: NW Krapkowice, NW Kluczbork, NW Prudnik
Część nr: 2II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL PolskaII.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis usługi sprzątania stanowi załącznik Nr 1 do SWZ - część 2: sprzątanie pomieszczeń jednostek podległych ZZ Opole: NW Krapkowice, NW Kluczbork, NW Prudnik
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 70 003.84 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
jednostki podległe ZZ w Gliwicach NW Racibórz, ZW Racibórz
Część nr: 3II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL PolskaII.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis usługi sprzątania stanowi załącznik Nr 1 do SWZ - część 3: jednostki podległe ZZ w Gliwicach NW Racibórz, ZW Racibórz
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 132 095.12 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Jednostki podległe ZZ w Gliwicach NW Rybnik, NW Cieszyn, ZPH Polder Buków, NW Gliwice
Część nr: 4II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL PolskaII.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis usługi sprzątania stanowi załącznik Nr 1 do SWZ - część 4: Jednostki podległe ZZ w Gliwicach NW Rybnik, NW Cieszyn, ZPH Polder Buków, NW Gliwice
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 124 002.44 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie budynku RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 oraz JRP Opole
Część nr: 5II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL PolskaII.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis usługi sprzątania stanowi załącznik Nr 1 do SWZ - część 5: sprzątanie budynku RZGW Gliwice ul. Sienkiewicza 2 oraz JRP Opole
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 185 365.85 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
budynek ZZ Katowice wraz z podległymi jednostkami NW Bielsko-Biała, NW Bieruń, NW Olkusz, NW Pszczyna, NW Skoczów, ZW Łąka, ZW Kuźnica Warężyńska, ZW Przeczyce
Część nr: 6II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL PolskaII.2.4)Opis zamówienia:
Szczegółowy opis usługi sprzątania stanowi załącznik Nr 1 do SWZ - część 6: budynek ZZ Katowice wraz z podległymi jednostkami NW Bielsko-Biała, NW Bieruń, NW Olkusz, NW Pszczyna, NW Skoczów, ZW Łąka, ZW Kuźnica Warężyńska, ZW Przeczyce
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 337 202.50 PLNII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 18Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie ustanawia warunku w powyższym zakresie
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie niższej niż 150 000,00 zł.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie ustanawia warunku w powyższym zakresie
Sekcja IV: ProceduraIV.1)OpisIV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nieIV.2)Informacje administracyjneIV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 04/04/2023Czas lokalny: 10:00IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 02/07/2023IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 04/04/2023Czas lokalny: 11:00Miejsce:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą platformy.
Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.3)Informacje dodatkowe:
Na ofertę składają się:
1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ,
2) Kalkulacje cenowe zgodne w treści z Załącznikiem Nr 2a do SWZ
Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:
1) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
2) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej;
4) JEDZ (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ), aktualny na dzień składania ofert, celem tymczasowego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz ust. 2 oraz art. 109 ust. 1 pkt … ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone
w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) JEDZ (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 3 do SWZ), aktualny na dzień składania ofert, dotyczący innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem tymczasowego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;
6) Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
VI.4)Procedury odwoławczeVI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Zgodnie z art. 515 ustawy Pzp,:
1. „Odwołanie wnosi się:
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie:
a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a;
4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt. 3 i 4 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.
6. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki – ogłoszenia o wyniku postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a. nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia albo,
b. opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki;
7. Więcej informacji o o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy oraz innym podmiotom zostały zawarte w rozdziale 19 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
8. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze środków ochrony prawnej szczegółowo regulują przepisy działu IX ustawy – Środki ochrony prawnej (art. 505–590 ustawy Pzp).
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:27/02/2023

Firma sprzątająca Bieżuń Firma sprzątająca Góra Kalwaria Firma sprzątająca Ostrołęka Firma sprzątająca Karczew Firma sprzątająca Szydłowiec