Artykuł

„Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie porządku i czystości wokół budynków mieszkalnych będących wyłączną własnością SRK S.A. położonych na terenie gminy Wałbrzych i Boguszów Gorce” dla Spółki Re

28/02/2023

  
S42I.II.III.IV.VI.Polska-Bytom: Usługi sprzątania2023/S 042-122302Ogłoszenie o zamówieniuUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.Krajowy numer identyfikacyjny: 6262619005Adres pocztowy: ul. Strzelców Bytomskich 207Miejscowość: BytomKod NUTS: PL22 ŚląskieKod pocztowy: 41-914Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Hanna Balcarek -KubiczE-mail: [email protected].: +48 324321068Faks: +48 323513587Adresy internetowe: Główny adres: www.srk.com.plAdres profilu nabywcy: www.srk.com.plI.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://srk.com.pl/Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://efo.coig.biz/Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4)Rodzaj instytucji zamawiającejInny rodzaj: Jednoosobowa Spółka Skarbu PaństwaI.5)Główny przedmiot działalnościInna działalność: Górnictwo - likwidacja kopalńSekcja II: PrzedmiotII.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:
„Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie porządku i czystości wokół budynków mieszkalnych będących wyłączną własnością SRK S.A. położonych na terenie gminy Wałbrzych i Boguszów Gorce” dla Spółki Re
Numer referencyjny: ZP-AZM-0015/22-1II.1.2)Główny kod CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4)Krótki opis:
„Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie porządku i czystości wokół budynków mieszkalnych będących wyłączną własnością SRK S.A. położonych na terenie gminy Wałbrzych i Boguszów Gorce” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Administracja Zasobów Mieszkaniowych.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do SWZ
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nieII.2)OpisII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL51 DolnośląskieII.2.4)Opis zamówienia:
1) Sprzątanie terenów na zewnątrz budynków o łącznej powierzchni 4 004,00
2) m2 oraz wykonywanie innych prac tj.:
a) Sprzątanie wejść do klatek schodowych - codziennie
b) Zamiatanie chodników pod budynkiem - codziennie
c) Zbieranie papierów i innych nieczystości wokół budynków - codziennie
d) Utrzymanie czystości wokół pojemników na śmieci — codziennie,
e) Odśnieżanie chodników i dojść do klatek schodowych — wg potrzeb w tym soboty, niedziele i święta,
f) Skuwanie lodu ze schodów, posypywanie chodników piaskiem lub środkami chemicznymi w przypadku ich oblodzenia — wg potrzeb w tym soboty, niedziele i święta,
g) Systematyczne oczyszczanie krawężników chodnikowych z zalegającej ziemi — wg potrzeb,
h) Wywieszanie ogłoszeń informacyjnych na klatkach schodowych w budynkach 100 % - wg potrzeb,
i) Usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków i wokół nich,
j) Przeprowadzanie corocznych obligatoryjnych akcji deratyzacji,
k) Zgłaszanie na bieżąco usterek, awarii (spalone żarówki, wybite szyby, zalania części wspólnych, sople, nawisy śnieżne itp.) występujących w budynkach w trakcie świadczenia usługi w Punkcie Obsługi Klienta w Wałbrzychu ul. Dmowskiego 22.
3) Utrzymanie w należytej staranności terenów zielonych poprzez:
a) koszenie trawników — 3 razy w roku wraz z wywiezieniem i utylizacją trawy
b) cięcie żywopłotów — 2 razy w roku wraz z wywiezieniem i utylizacją ściętego żywopłotu
c) usuwanie opadłych liści, oraz ich wywóz.
d) usuwanie powalonych i połamanych drzew,
e) wycinka 5 drzew — na zgłoszenie Zamawiającego,
f) cięcia pielęgnacyjne 5 drzew — na zgłoszenie Zamawiającego
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 36Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkowe
Zamawiające przewiduje unieważnienie postępowania zgodnie z art. 257 Pzp
KWALIFIKACJA PODMIOTOWA WYKONAWCÓW – PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA zgodnie z pkt 7 SWZ
ZMIANY UMOWY zgodnie z pkt 27 SWZ
II.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże się wpisem do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce
zamieszkania.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówieniaSekcja IV: ProceduraIV.1)OpisIV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektronicznaProszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
Zgodnie z pkt 23 SWZ Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja
elektroniczna:https://laip-srk.coig.biz/
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nieIV.2)Informacje administracyjneIV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 27/03/2023Czas lokalny: 08:00IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 24/06/2023IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 27/03/2023Czas lokalny: 10:00Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2)Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3)Informacje dodatkowe:
Podwykonawstwo zgodnie z pkt 10 SWZ.
VI.4)Procedury odwoławczeVI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected] internetowy: www.uzp.gov.plVI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjneOficjalna nazwa: Urząd Zamówień PublicznychAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected] internetowy: www.uzp.gov.plVI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę
w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej (ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa)
5. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w Dziale IX ustawy Pzp.
6. Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska
E-mail: [email protected]
Tel. +48 22 458 78 01
Internet: www.uzp.gov.pl
Faks +48 22 458 78 00
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.Adres pocztowy: ul. Strzelców Bytomskich 207Miejscowość: BytomKod pocztowy: 41-914Państwo: PolskaE-mail: [email protected] internetowy: www.srk.com.plVI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:23/02/2023

Firma sprzątająca Góra Kalwaria Firma sprzątająca Łaskarzew Firma sprzątająca Łochów Firma sprzątająca Przysucha Sprzątanie wewnętrzne, zewnętrzne oraz utrzymanie terenów zewnętrznych Domu Asystenta w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.283.8.2023.AP