Przetarg na usługi sprzątania OIP Poznań – szczegóły i terminy

Ogłoszenie o przetargu na usługi sprzątania dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu. Sprawdź szczegóły, wymagania i terminy składania ofert.

Ogłoszenie o przetargu na usługi sprzątania dla OIP w Poznaniu

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg na usługi sprzątania w pomieszczeniach biurowych oraz na terenie zewnętrznym obiektów w Poznaniu, Koninie i Ostrowie Wielkopolskim. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zapewnienie czystości oraz pielęgnacja terenów zielonych przez okres 12 miesięcy, począwszy od 1 października 2024 r. do 30 września 2025 r.

Wymagania dla wykonawców i szczegóły zamówienia

Wykonawcy zainteresowani udziałem w przetargu muszą spełniać określone warunki. Oczekiwania obejmują przedstawienie dowodów na doświadczenie w świadczeniu podobnych usług oraz aktualnej polisy ubezpieczeniowej. Zakres usług obejmuje sprzątanie wnętrz siedzib OIP w Poznaniu oraz Koninie, a także utrzymanie terenów zielonych w Ostrowie Wielkopolskim.

Procedura składania ofert i terminy

Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia do dnia 29 sierpnia 2024 r. do godziny 09:00. Otwarcie ofert zaplanowane jest na ten sam dzień o godzinie 11:00. Każdy wykonawca powinien być przygotowany na przedstawienie pełnej dokumentacji oraz spełnienie wymogów formalnych stawianych przez zamawiającego.

Kryteria oceny ofert

Zamawiający oceni oferty na podstawie kryterium ceny, które ma wagę 100%. Oczekuje się, że wykonawcy będą w stanie zaproponować konkurencyjne ceny, które będą miały decydujące znaczenie w procesie wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podsumowanie

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych wykonawców do składania ofert na realizację usług sprzątania dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu. Przypominamy, że termin składania ofert upływa 29 sierpnia 2024 r. Szczegóły ogłoszenia można znaleźć na stronie e-Zamówienia.

Zobacz także:

Przetarg na usługi sprzątania dla Komendy Wojewódzkiej w Gdańsku w 2025 roku , Kompleksowe usługi sprzątania terenów zewnętrznych: Kluczowe informacje i wymogi , Przetarg na usługi sprzątania budynków Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Praga-Południe , Kompleksowe Usługi Utrzymania Czystości w KOWR w Bydgoszczy , Zamówienia Publiczne: Usługi Ochrony i Obsługi Gospodarczej w Lublinie , Wyniki przetargu na usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Garwolinie , Zmiana umowy na usługi sprzątania w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym , Kompleksowe Utrzymanie Czystości w Sektorze Zdrowotnym: Przykład SPZOZ w Siedlcach , Wyniki Postępowania na Usługi Sprzątania w Powiecie Wyszkowskim na 2025 Rok , Ogłoszenie o Wykonaniu Umowy: Szczegóły Usługi Sprzątania ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00