Umowa na Sprzątanie w Starostwie Powiatowym w Słupsku - Szczegóły i Informacje

Artykuł przedstawia szczegóły dotyczące umowy na usługi sprzątania w Starostwie Powiatowym w Słupsku, w tym informacje o wykonawcy, zakresie prac oraz przebiegu realizacji umowy.

Ogłoszenie o Wykonaniu Umowy na Usługi Sprzątania w Starostwie Powiatowym w Słupsku

W czerwcu 2024 roku Starostwo Powiatowe w Słupsku rozpoczęło realizację umowy na usługi sprzątania swoich pomieszczeń, która obowiązywać będzie do grudnia 2025 roku. Umowa została zawarta na podstawie przepisów prawa zamówień publicznych i dotyczy utrzymania czystości w budynkach A oraz B przy ul. Szarych Szeregów 14. W artykule przedstawimy kluczowe informacje dotyczące zamawiającego, wykonawcy oraz szczegółów realizacji zamówienia.

Informacje o Zamawiającym i Wykonawcy Usług

Zamawiającym usługi sprzątania jest Powiat Słupski, reprezentowany przez Starostwo Powiatowe. Jego siedziba znajduje się w Słupsku, w województwie pomorskim. Zamawiający posiada Krajowy Numer Identyfikacyjny REGON 770979683 oraz kontaktowy adres e-mail: [email protected]. Wykonawcą odpowiedzialnym za realizację umowy jest firma AX SYSTEM Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu. Wartość umowy wynosi 440524,50 PLN.

Podstawowe Informacje o Postępowaniu

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego miało charakter klasyczny, z wartością usługi poniżej progów unijnych. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych, a identyfikator postępowania to ocds-148610-2c821911-fb21-11ee-b81b-aebd110f5279. Zamówienie dotyczy usług sprzątania, które obejmują m.in. sprzątanie biur, toalet, korytarzy oraz klatek schodowych.

Opis Przedmiotu Zamówienia

Usługi sprzątania będą realizowane przez pracowników wykonawcy w dniach roboczych po godzinach pracy urzędu, maksymalnie do godziny 22:00. Dodatkowo, w przypadku dni roboczych, sprzątanie będzie odbywało się również w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w określonych ramach czasowych.

Realizacja Umowy oraz Nadzór

Umowa została zawarta 29 maja 2024 roku na okres 19 miesięcy. Warto zauważyć, że pomimo pierwotnych ustaleń, umowa nie została wykonana w terminie, co skutkowało koniecznością wprowadzenia zmian. Przyczyny tych zmian wynikały z omyłki pisarskiej dotyczącej zapisów umowy, które zostały poprawione.

Kontrola Wykonania Umowy

Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował spełnienie wymagań określonych w umowie. Należy jednak zaznaczyć, że umowa została wykonana częściowo, co oznacza, że nie zostały w pełni zrealizowane wszystkie założone cele.

Podsumowanie Umowy

Pomimo trudności w realizacji zamówienia, Starostwo Powiatowe w Słupsku kontynuuje współpracę z wykonawcą, mając na celu zapewnienie odpowiedniego standardu utrzymania czystości w swoich obiektach. Umowa, mimo iż częściowo niewłaściwie wykonana, wciąż pozostaje w mocy i będzie realizowana do zakończenia ustalonego terminu.

Dodatkowe Informacje

Warto podkreślić, że oferowane usługi sprzątania powinny być wykonywane zgodnie z wysokimi standardami, które zapewnią komfort pracy pracownikom Starostwa. W razie dalszych zmian umowy, zamawiający zobowiązuje się do ich odpowiedniego udokumentowania i zaktualizowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Zobacz także:

Utrzymanie czystości w Sądzie Rejonowym w Jaworznie - przetarg i jego wyniki , Zamówienie na usługi utrzymania czystości w szpitalu – kluczowe informacje , Zamówienie publiczne na usługi sprzątania w Łodzi i Skierniewicach , Szczegóły zamówienia na usługi sprzątania w Bibliotece Raczyńskich , Ogłoszenie o wykonaniu umowy na sprzątanie nawierzchni jezdni i chodników w Kętrzynie , Usługi Publiczne Gminy Łobżenica w 2025: Kluczowe Informacje i Zakres Działań , Szczegóły umowy na usługi sprzątania w Mazowieckim Zarządzie Dróg Wojewódzkich , Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Wągrowcu , Zamówienie publiczne na usługi sprzątania w Starostwie Powiatowym w Słupsku na rok 2025 , Zawarta Umowa na Usługi Utrzymania Łaźni w Polskiej Grupie Górniczej S.A. ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00