Usługi sprzątania w MWOMP w Płocku - wyniki postępowania

Artykuł przedstawia wyniki postępowania dotyczącego usług sprzątania w MWOMP w Płocku oraz przyczyny unieważnienia zamówienia.

Zamówienie publiczne na usługi sprzątania w Płocku

W dniu 10 maja 2024 roku ogłoszono wyniki postępowania dotyczącego świadczenia kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy (MWOMP) w Płocku, zlokalizowanym przy ul. Kolegialnej 19. Postępowanie to, prowadzone w trybie podstawowym, miało na celu wyłonienie wykonawcy, który zajmie się dbaniem o porządek w obiekcie przez najbliższe 24 miesiące. W związku z unieważnieniem postępowania, poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące zamawiającego, przedmiotu zamówienia oraz przyczyny unieważnienia.

Informacje o zamawiającym i przedmiot zamówienia

MWOMP, jednostka sektora finansów publicznych, inwestuje w jakość usług świadczonych w obiektach administracyjnych. Zamawiający, z siedzibą w Płocku, przy ul. Kolegialnej 17, stawia na profesjonalizm i rzetelność w zakresie utrzymania czystości. W ramach ogłoszenia, które dotyczyło zamówienia publicznego, zamawiający określił szczegółowe wymagania dotyczące zakresu usług sprzątania.

Przedmiotem zamówienia są:

  • Usługi sprzątania biur;
  • Usługi czyszczenia okien;
  • Utrzymanie czystości w częściach wspólnych budynku.

Jak wyglądał proces przetargowy?

W toku postępowania zamawiający przyjął sposób otwarcia ofert, który odbył się zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie. Zgłoszone oferty musiały spełniać określone wymagania formalne. W przypadku MWOMP, otrzymano jedną ofertę, która jednak nie spełniła kryteriów finansowych, co doprowadziło do unieważnienia postępowania.

Dlaczego postępowanie zostało unieważnione?

Postępowanie zostało zakończone unieważnieniem, ponieważ najkorzystniejsza oferta przekroczyła kwotę, jaką zamawiający planował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa ustaloną kwotę, zamawiający ma obowiązek unieważnić postępowanie.

Podsumowanie i przyszłe kroki

Unieważnienie postępowania rodzi pytanie o przyszłość usług sprzątania w MWOMP. Zamawiający z pewnością podejmie działania mające na celu ponowne ogłoszenie przetargu, które pozwoli na wyłonienie wykonawcy zgodnego z wymaganiami i w ramach budżetu. Warto śledzić dalsze kroki MWOMP oraz dostępne ogłoszenia, które mogą pojawić się na stronie internetowej zamawiającego.

Znaczenie usług sprzątania w instytucjach publicznych

Utrzymanie porządku w obiektach administracyjnych jest kluczowe dla zapewnienia komfortu pracy zarówno dla pracowników, jak i odwiedzających. Czystość w miejscach publicznych wpływa nie tylko na estetykę, ale także na zdrowie i bezpieczeństwo. Dlatego też zamawiający publiczni, jak MWOMP, powinny kierować się najwyższymi standardami w zakresie wyboru wykonawców usług sprzątania.

Podsumowanie działań Mazowieckiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy

MWOMP ma na celu zapewnienie wysokiej jakości usług w zakresie ochrony zdrowia i dbania o czystość obiektów. Choć obecne postępowanie zakończyło się unieważnieniem, to instytucja nie ustaje w dążeniu do stworzenia optymalnych warunków dla swoich pracowników i klientów. W nadchodzących miesiącach można spodziewać się nowych ogłoszeń przetargowych, które przyciągną zainteresowanie wykonawców z branży sprzątania.

Zobacz także:

Przetarg na kompleksowe utrzymanie czystości w Sądzie Rejonowym w Gryficach , Umowa na Usługi Sprzątania w Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie - Szczegóły , Usługi sprzątania w Gdańsku: Jak zdobyć zamówienie publiczne? , Przetarg na kompleksowe usługi porządkowe w Wałbrzychu - szczegóły i wymagania , Usługi Sprzątania i Konserwacji w Młodzieżowym Centrum Sportu Wrocław , Usługi sprzątania w EKO-REGION: Wyniki postępowania 2024 , Ogłoszenie o przetargu na usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Łomży , Zamówienie na usługi sprzątania w Łodzi - szczegóły i wymagania , Kompleksowe Utrzymanie Czystości w Tyskich Halach Targowych – Szczegóły Postępowania , Usługi Sprzątania w Poznaniu - Kluczowe Informacje o ROPS ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00