Usługi Sprzątania w Bydgoskim Urzędzie Statystycznym: Przegląd Umowy i Realizacji

Artykuł przedstawia szczegóły dotyczące usług sprzątania w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy, w tym informacje o wykonawcy, charakterystyce umowy oraz przebiegu realizacji.

Usługi Sprzątania w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy: Kluczowe Informacje

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy ogłosił przetarg na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, aby zapewnić czystość i porządek w swoich budynkach. W artykule przedstawimy szczegóły dotyczące zamówienia, wykonawcy oraz realizacji umowy.

Informacje o Zamawiającym i Zakresie Usług

Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, z siedzibą przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, jest jednostką sektora finansów publicznych. Zgodnie z wymaganiami, zamówienie dotyczy sprzątania pomieszczeń w budynkach biurowych, w tym mycia okien i innych powierzchni.

Charakterystyka Postępowania i Umowy

Zamówienie zostało ogłoszone jako klasyczne, z wartością przekraczającą 130 000 zł, lecz nieprzekraczającą progów unijnych. Z kolei umowa, zawarta 7 czerwca 2023 roku, weszła w życie na rok, z datą zakończenia przewidzianą na 31 maja 2024 roku.

Wykonawca Usług: CW EMIR Zakład Pracy Chronionej

Wykonawca, firma CW EMIR Zakład Pracy Chronionej Sp. z o.o. z Włocławka, został wybrany w wyniku przetargu. Z siedzibą przy ul. Barskiej 10, ich doświadczenie w branży sprzątania miało kluczowe znaczenie dla wyboru.

Zakres Usług Sprzątania

Usługa sprzątania obejmuje regularne czyszczenie pomieszczeń, zgodnie z dokumentacją przetargową. W ramach umowy przewidziano również mycie okien w określonych miesiącach, co jest istotnym elementem utrzymania estetyki budynków.

Realizacja Umowy i Kontrola Jakości

Podczas trwania umowy, Urząd Statystyczny dokonywał regularnych kontroli, aby zapewnić zgodność z wymaganiami. Wymogi zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy były szczególnie monitorowane, zgodnie z art. 95 ustawy.

Zmiany w Umowie i Ich Przyczyny

W trakcie realizacji umowy wprowadzono zmiany, które dotyczyły zmniejszenia liczby dni sprzątania oraz liczby pracowników. Zmiany te były spowodowane ograniczeniami budżetowymi oraz potrzebą dostosowania do realiów rynkowych.

Wnioski i Podsumowanie

Wynikające z realizacji umowy doświadczenia pokazują, jak ważne jest efektywne zarządzanie usługami sprzątania w jednostkach publicznych. Zachowanie wysokich standardów czystości ma istotny wpływ na wizerunek instytucji publicznych oraz komfort ich pracowników i interesantów.

Zobacz także:

Usługi Porządkowe PSE S.A. w Radomiu – Szczegóły i Realizacja , Usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Bielsku Podlaskim - Szczegóły i Informacje , Zamówienia publiczne w Polsce: Przewodnik po usługach sprzątania , Usługi Utrzymania Czystości w 35 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w 2024 roku , Wyniki postępowania o zamówienie publiczne w Krakowie - Usługi sprzątania , Usługi sprzątania w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim - Przetarg i Realizacja , Kompleksowe Usługi Sprzątania w Poznaniu – Przewodnik po Zamówieniach Publicznych , Kompleksowe Utrzymanie Czystości w Spółce URBIS - Informacje o Przetargu , Kompleksowe usługi sprzątania dla instytucji publicznych - jak przebiega realizacja? , Kompleksowe Usługi Sprzątania dla Zakładów Wodociągów i Kanalizacji ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00