Zamówienie publiczne na usługi sprzątania w Starostwie Powiatowym w Słupsku na rok 2025

Dowiedz się więcej o ogłoszeniu o zamówieniu na usługi sprzątania Starostwa Powiatowego w Słupsku na rok 2025, w tym o warunkach, procedurze i kryteriach oceny ofert.

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi sprzątania Starostwa Powiatowego w Słupsku na rok 2025

Zamówienie publiczne dotyczące usług sprzątania Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025 to istotna sprawa dla osób zainteresowanych przetargami w sektorze publicznym. W niniejszym artykule przedstawimy szczegóły tego postępowania, w tym informacje o zamawiającym, przedmiocie zamówienia oraz procedurach składania ofert.

Informacje o zamawiającym

Zamawiającym jest Powiat Słupski, reprezentowany przez Starostwo Powiatowe, z siedzibą przy ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk. Zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, odpowiedzialną za ogólne usługi publiczne. Wszelkie zapytania bądź informacje można kierować na adres e-mail: [email protected].

Podstawowe informacje o zamówieniu

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego, które nie jest związane z usługami społecznymi. Usługa nosi nazwę "Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025". Identyfikator postępowania to ocds-148610-f9921ee9-6003-4905-969e-e3388b8f6934, a numer ogłoszenia to 2024/BZP 00624411. Oferty można składać do dnia 13 grudnia 2024 roku, a otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godzinie 9:15.

Zakres zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania, obejmujące utrzymanie czystości w budynkach A (głównym) i B (pomocniczym) Starostwa. Usługi te obejmują sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, korytarzy, klatek schodowych oraz piwnic. Sprzątanie będzie prowadzone w dni robocze, po godzinach pracy urzędów oraz w wyznaczonych godzinach w przypadku sprzątaczki dziennej.

Kryteria oceny ofert

Zamawiający ocenia oferty na podstawie punktów przyznawanych za różne kryteria. Najważniejszym kryterium jest cena, które ma wagę 60 punktów. Dodatkowo uwzględniane są kryteria jakościowe, takie jak częstotliwość mycia okien oraz częstotliwość maszynowego doczyszczania podłóg, które mają wagę odpowiednio 10 i 30 punktów.

Wymagania dla wykonawców

Aby ubiegać się o zamówienie, wykonawcy muszą spełniać określone warunki. Należy wykazać się odpowiednim doświadczeniem, w tym wykonaniem co najmniej jednej usługi sprzątania w obiektach biurowych o powierzchni minimalnej 500 m2 w ciągu ostatnich 3 lat. Dodatkowo wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 100 000 zł.

Procedura składania ofert

Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej, a wszelkie dokumenty muszą być przesyłane w formie elektronicznej. W przypadku awarii platformy, dopuszcza się komunikację drogą mailową. Wymagane jest również, aby oferty były podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Ogólne warunki zamówienia

Zamówienie ma charakter jednoletni, a realizacja usługi będzie trwała od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku zmian organizacyjnych lub zmian cen materiałów.

Końcowe uwagi

Wszystkie zainteresowane strony powinny zapoznać się z pełną treścią ogłoszenia oraz specyfikacją warunków zamówienia, które są dostępne na stronie internetowej zamawiającego. Uczestnictwo w postępowaniu wymaga staranności i dokładnego przestrzegania wskazanych wymogów.

Zobacz także:

Zamówienie Publiczne na Usługi Utrzymania Czystości - Szczegóły i Wymagania , Kompleksowe Usługi Sprzątania Auli Koncertowej „Florianka” - Przetarg i Wymagania , Zamówienia Publiczne w Gminie Pilchowice: Utrzymanie Zieleni i Usługi Komunalne , Umowa na Usługi Sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Bydgoszczy , Przetarg na kompleksowe sprzątanie biur w Sądzie Rejonowym w Bielsku Podlaskim - szczegóły i wymagania , Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na sprzątanie w Warszawie , Wyniki postępowania o zamówienie publiczne dla Urbitor Sp. z o.o. , Ogłoszenie o Wykonaniu Umowy na Utrzymanie Czystości w Urzędzie Zamówień Publicznych , Usługi sprzątania w Urzędzie Miasta Wodzisław Śląski – szczegóły postępowania , Usługi sprzątania w GDDKiA: Przegląd ogłoszenia na rok 2024 ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00