Zmiana umowy na usługi sprzątania w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Przeczytaj o zmianie umowy na usługi sprzątania w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Znajdziesz szczegóły dotyczące zamówienia publicznego oraz przyczyny wprowadzenia zmian.

Ogłoszenie o zmianie umowy na usługi sprzątania w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, jedna z najważniejszych instytucji kultury w Polsce, ogłasza zmianę umowy dotyczącej kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości w swoich obiektach. Zmiana ta została wprowadzona w związku z przedłużającą się procedurą wyboru najkorzystniejszej oferty oraz podpisania umowy. W ramach tego artykułu przedstawimy szczegóły dotyczące tej zmiany oraz podstawowe informacje na temat zamówienia publicznego.

Informacje o zamawiającym

Zamawiającym usługi sprzątania jest Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Adres instytucji to ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa, Polska. Muzeum jest jednostką sektora finansów publicznych i pełni funkcje państwowe oraz samorządowe w zakresie kultury.

Podstawowe informacje o ogłoszeniu

Ogłoszenie dotyczy zmiany umowy, której identyfikator postępowania to ocds-148610-42fd9342-27c1-11ee-9aa3-96d3b4440790, a numer ogłoszenia to 2024/BZP 00651622. Zmiana została ogłoszona 13 grudnia 2024 roku i jest wynikiem konieczności dostosowania warunków umowy do aktualnych realiów rynkowych oraz wymogów przetargowych.

Postępowanie w wyniku którego zawarto umowę

Usługa sprzątania była poprzedzona ogłoszeniem o zamówieniu. Przedmiot zamówienia dotyczy kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Muzeum. Główny kod CPV to 90910000-9, a dodatkowy kod to 90919200-4, co wskazuje na usługi sprzątania biur.

Szczegóły umowy i jej zmiany

Umowa została zawarta 28 września 2023 roku i będzie realizowana przez okres 12 miesięcy. Wykonawcą usług jest firma Property Services Tomasz Kupczyk, z siedzibą w Warszawie. Całkowita wartość umowy wynosi 391920,00 PLN.

Przyczyny zmiany umowy

Zmiana umowy wprowadzona w dniu 31 października 2024 roku wynika z konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy, a także ze wzrostu wartości umowy. Jest to efekt opóźnień w procesie wyboru najkorzystniejszej oferty oraz konieczności dodatkowych wyjaśnień związanych z rażąco niską ceną.

Wartość zmiany umowy

W wyniku zmiany umowy wartość wzrosła o 3653,00 PLN. Zmiana ta została zgłoszona w BZP pod numerem 2024/BZP 00651583/01. Warto zaznaczyć, że wcześniejsze zmiany umowy obligują do zamieszczenia ogłoszenia o zmianie, co zostało zrealizowane.

Podsumowanie

Ogłoszenie o zmianie umowy dotyczącej usług sprzątania w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie jest istotnym krokiem w zapewnieniu ciągłości i jakości usług w tej renomowanej instytucji. Wprowadzenie zmian w umowie jest odpowiedzią na zmieniające się realia rynkowe oraz wynikające z nich potrzeby zamawiającego. Dzięki temu Muzeum może dalej efektywnie funkcjonować, dbając o czystość i porządek w swoich obiektach.

Zobacz także:

Zamówienie na Usługi Sprzątania w Sądzie Rejonowym Grudziądz , Zamówienie Publiczne na Usługi Sprzątania w Sądzie Rejonowym w Radomiu - Szczegóły i Kryteria , Przewodnik po przetargu na usługi sprzątania w biurze TDT - Wymagania i procedury , Usługi sprzątania w Warszawie - kompleksowy przewodnik po zamówieniach publicznych , Usługi Utrzymania Czystości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu - Przegląd Umowy , Ogłoszenie o wyniku postępowania sprzątania nieruchomości w Warszawie , Usługi sprzątania w obiektach sportowych – kluczowa rola czystości , Zamówienia Publiczne na Usługi Sprzątania w Sądzie Rejonowym , Usługi sprzątania w Zamościu 2024 - Przetarg i szczegóły wykonania , Zakończenie Umowy na Utrzymanie Czystości w Instytucie Energetyki w Warszawie ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00