Obsługa Targowiska Miejskiego w Knurowie - Ogłoszenie o Zamówieniu
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi obsługi Targowiska Miejskiego w Knurowie. Szczegóły dotyczące wymagań dla wykonawców oraz procedury składania ofert.
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi obsługi Targowiska Miejskiego w Knurowie. Szczegóły dotyczące wymagań dla wykonawców oraz procedury składania ofert.
W Knurowie, Gmina Knurów ogłasza zamówienie publiczne na usługi związane z obsługą Targowiska Miejskiego przy ul. Targowej 2 oraz miejsc handlu okrężnego. Zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych, poniżej przedstawiamy szczegóły związane z zamówieniem, w tym rolę zamawiającego, wymagania dla wykonawców oraz kryteria oceny ofert.
Postępowanie prowadzone jest przez Gminę Knurów, która działa jako zamawiający. Gmina ta jest jednostką sektora finansów publicznych, odpowiedzialną za organizację i zarządzanie lokalnymi usługami publicznymi.
Adres siedziby zamawiającego: Dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, Polska. Kontakt telefoniczny: 32 235 10 17. E-mail: [email protected]. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej: www.knurow.pl.
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego na obsługę Targowiska Miejskiego oraz miejsc handlu okrężnego. Identyfikator postępowania to: ocds-148610-04705366-0bb8-4947-8882-0aaa42c38fcb. Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582725. Wersja ogłoszenia: 01. Data ogłoszenia: 2024-11-07.
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty zamówienia są dostępne pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04705366-0bb8-4947-8882-0aaa42c38fcb.
Wykonawcy mogą składać oferty oraz inne dokumenty wyłącznie drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych, kontaktować się można pod numer telefonu: (22) 458 77 99.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane z obsługą Targowiska Miejskiego oraz miejsc handlu okrężnego. W zakres obowiązków wykonawcy wchodzi m.in.: zapewnienie porządku, odbiór odpadów, konserwacja sprzętu oraz utrzymanie budynku socjalnego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania regulaminów oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
Główny kod CPV dla zamówienia to 79941000-2 - Usługi pobierania opłat. Dodatkowe kody CPV obejmują m.in.: 90910000-9 - Usługi sprzątania, 90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów.
Wykonawcy mogą ubiegać się o zamówienie, jeżeli nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Wymagana jest także zdolność do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowanie odpowiednim sprzętem. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów.
Wraz z ofertą należy złożyć m.in.: oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, informacje z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenia potwierdzające brak zaległości w opłacaniu podatków.
Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. Wadium można wnosić w formie pieniężnej lub w formie gwarancji bankowej.
Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zmiany umowy możliwe są w określonych okolicznościach, takich jak zmiana wysokości wynagrodzenia czy zmiana obowiązków wykonawcy.
Wzór umowy stanowi załącznik do SWZ, a zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w przepisach.
Terminy składania ofert: 2024-11-19 09:00, otwarcie ofert: 2024-11-19 09:30. Termin związania ofertą wynosi do 2024-12-18.
Osoby do kontaktu z Wykonawcami to: Kornelia Loch oraz Urszula Czarnecka, dostępne pod podanymi powyżej numerami telefonów i adresami e-mail.
Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do zapoznania się z pełnym ogłoszeniem oraz do składania ofert w wyznaczonym terminie.
Zobacz także:
Wyniki postępowania na usługi sprzątania w obiektach drogowego przejścia granicznego w Malhowicach , Wyniki postępowania na usługi sprzątania w OIP w Poznaniu , Wyniki przetargu na usługi sprzątania dla WUP w Toruniu , Letnie Oczyszczanie Dróg Gminnych w Raszynie – Szczegóły i Znaczenie , Szczegóły zamówienia na sprzątanie w Szkole Podstawowej nr 7 w Lesznie , Utrzymanie czystości w Ośnie Lubuskim: Usługi i ich znaczenie , Szczegóły usług sprzątania w biurach w Opolu - umowa i realizacja , Ogłoszenie o zamówieniu na usługi sprzątania w Koszalinie - szczegóły i wymagania , Kompleksowe Sprzątanie Posterunku Policji w Mieroszowie: Wymagania i Procedury , Wyniki postępowania przetargowego WUP w Zielonej Górze na usługi sprzątania ,