Artykuł

Usługa utrzymania czystości w Podkarpackim Oddziale Regionalnym oraz 20 Biurach Powiatowych ARiMR

06/03/2023

  
S46I.II.III.IV.VI.Polska-Rzeszów: Usługi sprzątania2023/S 046-136344Ogłoszenie o zamówieniuUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaKrajowy numer identyfikacyjny: REGON 010613083Adres pocztowy: al. Tadeusza Rejtana 36Miejscowość: RzeszówKod NUTS: PL823 RzeszowskiKod pocztowy: 35-310Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Piotr CiochE-mail: [email protected].: +48 178607536Adresy internetowe: Główny adres: https://www.arimr.gov.plI.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimrWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimrOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejKomunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które nie są ogólnodostępne. Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimrI.4)Rodzaj instytucji zamawiającejAgencja/urząd regionalny lub lokalnyI.5)Główny przedmiot działalnościInna działalność: Państwowa osoba prawnaSekcja II: PrzedmiotII.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:

Usługa utrzymania czystości w Podkarpackim Oddziale Regionalnym oraz 20 Biurach Powiatowych ARiMR

Numer referencyjny: BOR09.2610.1.2023II.1.2)Główny kod CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w Podkarpackim Oddziale Regionalnym oraz 20 Biurach Powiatowych ARiMR poprzez wykonywanie następujących prac: a) czynności określone w § 1 ust. 1 pkt a Umowy, wykonywane codziennie na Punktach Obsługi Klienta, ciągach komunikacyjnych prowadzących do POK, pomieszczeniach socjalnych (kuchniach), sanitariatach (WC), o łącznej powierzchni 2 200,48 m2 zlokalizowanych w lokalach wyszczególnionych w tabeli, stanowiącej Załącznik nr 5 do Umowy, b) czynności określone w § 1 ust. 1 pkt b Umowy , wykonywane w pomieszczeniach biurowych oraz pozostałych ciągach komunikacyjnych, o łącznej powierzchni 8 092,38 m2, w lokalach wyszczególnionych w tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 do umowy, dwa razy w tygodniu, c) czynności wykonywane raz na dwa tygodnie, określone w § 1 ust. 1 pkt c Umowy, d) czynności wykonywane raz w miesiącu, określone w § 1 ust. 1 pkt d Umowy, e) czynności wykonywane dwa razy w okresie obowiązywania umowy, określone w § 1 ust. 1 pkt e Umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy także do utrzymania czystości na zewnątrz lokali na terenie przyległym bezpośrednio do lokali Zamawiającego, w ramach posesji, o orientacyjnych powierzchniach zlokalizowanych w: Brzozowie – 50 m² chodnik przed budynkiem oraz 40 m² parking , Dębicy – 50 m2 chodnik, 100 m² parking oraz 50 m² dojazd do kontenera na śmieci, Krośnie – 240 m² parking nr 1, 320 m² droga dojazdowa wraz z parkingiem nr 2, 70 m² chodniki, Leżajsku – 350 m² parking oraz 30 m² chodnik, Łańcucie – 300 m² parking wraz z chodnikami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ Projektowane postanowienia Umowy wraz z załącznikami.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nieII.2)OpisII.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV39830000 Środki czyszczące90911200 Usługi sprzątania budynków90914000 Usługi sprzątania parkingów90911300 Usługi czyszczenia okienII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL82 PodkarpackieGłówne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Siedziba Podkarpackiego OR i lokale 20 Biur Powiatowych ARiMR znajdujące się na terenie województwa podkarpackiego
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości w Podkarpackim Oddziale Regionalnym oraz 20 Biurach Powiatowych ARiMR poprzez wykonywanie następujących prac: a) czynności określone w § 1 ust. 1 pkt a Umowy, wykonywane codziennie na Punktach Obsługi Klienta, ciągach komunikacyjnych prowadzących do POK, pomieszczeniach socjalnych (kuchniach), sanitariatach (WC), o łącznej powierzchni 2 200,48 m2 zlokalizowanych w lokalach wyszczególnionych w tabeli, stanowiącej Załącznik nr 5 do Umowy, b) czynności określone w § 1 ust. 1 pkt b Umowy , wykonywane w pomieszczeniach biurowych oraz pozostałych ciągach komunikacyjnych, o łącznej powierzchni 8 092,38 m2, w lokalach wyszczególnionych w tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 do umowy, dwa razy w tygodniu, c) czynności wykonywane raz na dwa tygodnie, określone w § 1 ust. 1 pkt c Umowy, d) czynności wykonywane raz w miesiącu, określone w § 1 ust. 1 pkt d Umowy, e) czynności wykonywane dwa razy w okresie obowiązywania umowy, określone w § 1 ust. 1 pkt e Umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy także do utrzymania czystości na zewnątrz lokali, na terenie przyległym bezpośrednio do lokali Zamawiającego, w ramach posesji, o orientacyjnych powierzchniach zlokalizowanych w: Brzozowie – 50 m² chodnik przed budynkiem oraz 40 m² parking , Dębicy – 50 m2 chodnik, 100 m² parking oraz 50 m² dojazd do kontenera na śmieci, Krośnie – 240 m² parking nr 1, 320 m² droga dojazdowa wraz z parkingiem nr 2, 70 m² chodniki, Leżajsku – 350 m² parking oraz 30 m² chodnik, Łańcucie – 300 m² parking wraz z chodnikami, polegających na: a) całorocznym sprzątaniu terenu wg potrzeb, w tym zbieranie liści, gałęzi i innych odpadów zielonych. Utylizacja zebranych odpadów zielonych należy do obowiązków Wykonawcy. b) w okresie zimowym: - uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń, znajdujących się na zewnątrz nieruchomości, w szczególności na schodach, chodnikach położonych wzdłuż nieruchomości oraz parkingach, z wyłączeniem chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić utrzymanie czystości chodników w okresie zimowym, także w dni wolne od pracy – zgodnie z wymogami przepisów o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; - pryzmowanie zgarniętego z chodnika oraz parkingu śniegu i lodu przy krawężnikach w sposób niepowodujący utrudnień w ruchu pieszych lub pojazdów; - likwidowanie śliskości i gołoledzi, usuwanie zlodowaceń na bieżąco poprzez posypywanie piaskiem, chlorkiem sodu lub innymi środkami egzotermicznymi bezpiecznymi ekologicznie. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ww. środków stosownie do potrzeb; - usuwanie sopli; - usuwanie śniegu na zadaszeniach. 3. Do obowiązków pracowników Wykonawcy realizujących usługę sprzątania należy także: a) zamykanie, po zakończeniu sprzątania, okien i drzwi pomieszczeń; b) wyłączanie świateł oraz zakręcanie punktów czerpania wody; c) bezzwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu (pracownikom ochrony) awarii oraz wszelkich oznak nieszczelności instalacji c.o. i wod.-kan., a także wszystkich innych istotnych zdarzeń np. o uszkodzeniach w pomieszczeniach, w wyposażeniu, itp.; d) zgłaszanie wszystkich innych istotnych zdarzeń. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi utrzymania czystości w lokalach Zamawiającego także po przeprowadzonych planowanych oraz drobnych awaryjnych pracach remontowych.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejCenaII.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.2)Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2)Warunki realizacji umowy:
Zawarcie umowy nastąpi wg treści zawartych w Projektowanych postanowieniach Umowy wraz z załącznikami, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ. Zamawaiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy. Warunki zmian postanowień Umowy zostały opisane w Załączniku nr 7 do SWZ Projektowane postanowienia Umowy wraz z załącznikami.
Sekcja IV: ProceduraIV.1)OpisIV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nieIV.2)Informacje administracyjneIV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 04/04/2023Czas lokalny: 10:00IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 02/07/2023IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 04/04/2023Czas lokalny: 11:00Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.3)Informacje dodatkowe:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, a także art. 5k rozporządzenia 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: 1.2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 1.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 1.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że: 1) oferta Wykonawcy podlegają odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub 2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 3. Zamawiający dopuszcza powierzenie Podwykonawcom wykonania części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
VI.4)Procedury odwoławczeVI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected]: +48 224587800VI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy. 2. Odwołanie przysługuje na: a. niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy; b. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy; 3. Odwołanie zawiera elementy wskazane w art. 516 ust. 1 ustawy w szczególności określenie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Pisma w postępowaniu odwoławczym wnosi się w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej, z tym że odwołanie i przystąpienie do postępowania odwoławczego, wniesione w postaci elektronicznej, wymagają opatrzenia podpisem zaufanym. 5. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Odwołanie wnosi się w terminie: a. 10 (dziesięciu) dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 (piętnastu) dni – jeżeli zostały przekazana w inny sposób; b. 10 (dziesięciu) dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej – wobec treści ogłoszenia oraz treści dokumentów zamówienia; c. 10 (dziesięciu) dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia – wobec czynności innych niż określone w pkt a i b powyżej.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba OdwoławczaAdres pocztowy: ul. Postępu 17AMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected]: +48 224587800VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:01/03/2023

Firma sprzątająca Nowy Dwór Mazowiecki Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych, świadczone w obiektach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego z podz. na 16 cz. Firma sprzątająca Brwinów Usługa utrzymania czystości w Podkarpackim Oddziale Regionalnym oraz 20 Biurach Powiatowych ARiMR Firma sprzątająca Kobyłka