Artykuł

Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych, świadczone w obiektach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego z podz. na 16 cz.

03/03/2023

  
S45I.II.III.IV.VI.Polska-Szczecin: Usługi sprzątania2023/S 045-133280Ogłoszenie o zamówieniuUsługiPodstawa prawna:Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiającaI.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, Prowadzący postępowanie: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w SzczecinieAdres pocztowy: al. Bohaterów Warszawy 33Miejscowość: SzczecinKod NUTS: PL PolskaKod pocztowy: 70-340Państwo: PolskaOsoba do kontaktów: Iwona GabskaE-mail: [email protected].: +48 914325320Adresy internetowe: Główny adres: www.gddkia.gov.plAdres profilu nabywcy: www.gddkia.gov.plI.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżejOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://gddkia.eb2b.com.plOferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżejI.4)Rodzaj instytucji zamawiającejMinisterstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalneI.5)Główny przedmiot działalnościInna działalność: Zarządzanie drogami krajowymiSekcja II: PrzedmiotII.1)Wielkość lub zakres zamówieniaII.1.1)Nazwa:
Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych, świadczone w obiektach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego z podz. na 16 cz.
Numer referencyjny: O.Sz.D-3.2421.9.2023II.1.2)Główny kod CPV90910000 Usługi sprzątaniaII.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługiII.1.4)Krótki opis:
Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynków i terenów zewnętrznych, świadczone w obiektach Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego z podziałem na 16 części
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćII.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: takOferty można składać w odniesieniu do wszystkich częściII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w budynkach GDDKiA Oddział w Szczecinie, położonych przy ul. Bohaterów Warszawy 33, Bohaterów Warszawy 32 oraz Legionów Dąbrowskiego 20
Część nr: 1II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 1 - Wykonanie usług kompleksowego sprzątania w budynkach GDDKiA Oddział w Szczecinie, położonych przy ul. Bohaterów Warszawy 33, Bohaterów Warszawy 32 oraz Legionów Dąbrowskiego 20
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych w budynkach Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Szczecinie położonych w miejscowości Skarbimierzyce ulica Wiosenna 8, gmina Dobra
Część nr: 2II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 2 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych w budynkach Wydziału Technologii – Laboratorium Drogowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie położonych w miejscowości Skarbimierzyce ulica Wiosenna 8, gmina Dobra (budynek laboratoryjno – biurowy i garażowo – magazynowy);
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych na posesji Rejonu Koszalin ul. Kupiecka 5
Część nr: 3II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 3 - Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych na posesji Rejonu Koszalin ul. Kupiecka 5;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych na posesji Obwodu Drogowego w Malechowie 27A administrowanym przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Koszalinie
Część nr: 4II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 4 - Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych na posesji Obwodu Drogowego w Malechowie 27A administrowanym przez GDDKiA O/Szczecin Rejon w Koszalinie;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Lipiany ul. Gorzowska 35, 74-240 Lipiany
Część nr: 5II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 5 – Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Lipiany ul. Gorzowska 35, 74-240 Lipiany;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Lipiany, Obwód Drogowy w Chojnie ul. Polna 2, 74-500 Chojna
Część nr: 6II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 6 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Lipiany, Obwód Drogowy w Chojnie ul. Polna 2, 74-500 Chojna;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku administracyjno –biurowym przy ul. Górnej 2 w Nowogardzie
Część nr: 7II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 7 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku administracyjno –biurowym przy ul. Górnej 2 w Nowogardzie;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku biurowo-socjalnym Obwodu Drogowego przy ul. Kościuszki 35 w Przybiernowie
Część nr: 8II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 8 – Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku biurowo-socjalnym Obwodu Drogowego przy ul. Kościuszki 35 w Przybiernowie;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Stargard OD Kluczewo ul. Okulickiego12, 73-110 Stargard
Część nr: 9II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 9 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Stargard OD Kluczewo ul. Okulickiego12, 73-110 Stargard;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku oraz terenów przyległych do posesji Rejonu Szczecin ul. Pomorska 47, Szczecin
Część nr: 10II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 10 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku oraz terenów przyległych do posesji Rejonu Szczecin ul. Pomorska 47, Szczecin;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Obwodu Drogowego w Rurce, ul. Granitowa 2 Łozienica, Goleniów
Część nr: 11II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 11 – Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku Obwodu Drogowego w Rurce, ul. Granitowa 2 Łozienica, Goleniów;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych i warsztatowych Rejonu w Szczecinku, ul. Pilska 30
Część nr: 12II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 12 – Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych i warsztatowych Rejonu w Szczecinku, ul. Pilska 30;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń Obwodu Drogowego w Bobolicach przy ul. Jedności Narodowej 1
Część nr: 13II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 13 – Sprzątanie pomieszczeń Obwodu Drogowego w Bobolicach przy ul. Jedności Narodowej 1;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych i warsztatowych Baza Materiałowa w Białym Borze, przy ul. Sportowej 2
Część nr: 14II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 14 – Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych i warsztatowych Baza Materiałowa w Białym Borze, przy ul. Sportowej 2;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Wałcz
Część nr: 15II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 15 – Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Wałcz;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweII.2)OpisII.2.1)Nazwa:
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Wałcz: Obwodu Drogowego w Piecniku
Część nr: 16II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV90910000 Usługi sprzątania90919200 Usługi sprzątania biurII.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL42 ZachodniopomorskieII.2.4)Opis zamówienia:
Część 16 - Sprzątanie pomieszczeń biurowo-socjalnych na terenie nieruchomości administrowanych przez Rejon Wałcz: Obwodu Drogowego w Piecniku;
Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zostały określone w przedmiotowym OPZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżejKryterium jakości - Nazwa: Ilość przeprowadzonych kontroli w obiektach Zamawiającego / Waga: 30Kryterium jakości - Nazwa: Częstotliwość wykonania usługi mycia okien / Waga: 10Cena - Waga: 60II.2.6)Szacunkowa wartośćII.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nieII.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nieII.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nieII.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nieII.2.14)Informacje dodatkoweSekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznymIII.1)Warunki udziałuIII.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Nie dotyczy
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Nie dotyczy
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Nie dotyczy
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Nie dotyczy
III.2)Warunki dotyczące zamówieniaIII.2.2)Warunki realizacji umowy:
1. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Warunki realizacji umowy, dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie warunków zmian, zostało zawarte w SWZ.
3. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w SWZ – w szczególności w Tomie II i III
Sekcja IV: ProceduraIV.1)OpisIV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwartaIV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówIV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: takIV.2)Informacje administracyjneIV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 04/04/2023Czas lokalny: 10:50IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatomIV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:PolskiIV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 02/07/2023IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 04/04/2023Czas lokalny: 11:00Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem (https://gddkia.eb2b.com.pl/)
Sekcja VI: Informacje uzupełniająceVI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nieVI.2)Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczneStosowane będą płatności elektroniczneVI.3)Informacje dodatkowe:
1.Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu Platformy. Wykonawca musi posiadać bezpłatne konto na Platformie. Wymagania techniczne: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s; komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć RAM min 8GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min, 2,4 GHz, system operacyjny MS Windows, Mac OS, Linux z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerowane nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania); dowolna przeglądarka internetowa sugerowane najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie „pdf”). Dokumentacja postępowania dostępna jest na Platformie. Dodatkowe informacje znajdują się w pkt 14 Tomu I SWZ.
2.Zamawiający będzie stosował procedurę, o której mowa w art. 139 ust. 1 Pzp (tj. tzw. procedurę odwróconą).
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z Ofertą oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w
postępowaniu, składa JEDZ dotyczące także tych podmiotów w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na
ich zasoby.
6. W zakresie „części IV Kryteria kwalifikacji” JEDZ, Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia sekcji alfa, w takim przypadku wykonawca nie wypełnia żadnej z pozostałych sekcji (A-D) w części IV JEDZ.
7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, a także Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w art. 5k rozp. Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31.07.2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w §2 ust. 1 pkt 1a), 1b) , 2) oraz 7 a-d) rozp. MRPiT z dnia 23.12.2020 w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt.7 powyżej.
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w §4 ust. 1 pkt 1) rozp. o którym mowa w pkt.8 powyżej.
10.Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby zobowiązany jest do złożenia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów zgodnie z §5 rozp. o którym mowa w pkt.8 powyżej wyłącznie w zakresie obligatoryjnych przesłanek wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp.
12. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 257 Pzp jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
13. Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający nie przeprowadził wstępnych konsultacji rynkowych.
VI.4)Procedury odwoławczeVI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby OdwoławczejAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX ustawy Pzp. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15) ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym na projektowane postanowienia umowy oraz na zaniechanie czynności, do której Zamawiający był zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
3. Odwołanie powinno zawierać informacje, o których mowa w art. 516 ustawy Pzp.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym.
5. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Kopię odwołania zamawiającemu należy przesłać za pośrednictwem Platformy. Po zgłoszeniu do postępowania należy w zakładce „Postępowania”, wybrać „Moje postępowania” a następnie wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z zakładki „Pytania/informacje”, polecenie „Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” przekazać treść odwołania lub załączyć pliki.
6. Terminy wniesienia odwołania:
1) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli informacja została przekazana przy użycie środków komunikacji elektronicznej albo w terminie 15 dni - jeżeli została przekazana w inny sposób;
2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub wobec treści dokumentów zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na Platformie;
3) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 1) i 2) powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4) Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
7. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu IX ustawy Pzp.
8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych.
9. Skargę wnosi za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Od wyroku sądu lub postanowienia kończącego postępowanie w sprawie przysługuje skarga kasacyjna do Sądu Najwyższego.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych - Biuro OdwołańAdres pocztowy: ul. Postępu 17aMiejscowość: WarszawaKod pocztowy: 02-676Państwo: PolskaE-mail: [email protected].: +48 224587801Faks: +48 224587700Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plVI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:27/02/2023

Firma sprzątająca Jadów czynności pomocnicze będące w ścisłym związku z usługami medycznymi służącymi profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia obejmujące m. in. utrzymanie stanu epidemiologiczno – Firma sprzątająca Ostrów Mazowiecka Firma sprzątająca Gąbin Firma sprzątająca - poświadczenie bezpieczeństwa