Przetarg na kompleksowe sprzątanie w Urzędzie Miejskim Pyrzycach - Szczegóły i Wymogi

Dowiedz się więcej o przetargu na kompleksowe sprzątanie w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach, jego wymaganiach oraz procedurze składania ofert.

Kompleksowe sprzątanie w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach: Szczegóły i Wymogi

Wraz z rosnącymi wymaganiami dotyczącymi utrzymania czystości w instytucjach publicznych, Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg na kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego oraz Archiwum Zakładowego. Usługi te są niezbędne dla zapewnienia odpowiednich warunków pracy zarówno dla pracowników, jak i dla odwiedzających. Z tego artykułu dowiesz się, jakie czynności są przewidziane w ramach zamówienia, jakie wymagania muszą spełniać wykonawcy oraz jak złożyć ofertę.

1. Zakres Przedmiotu Zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie w budynkach Urzędu Miejskiego oraz Archiwum Zakładowego, które obejmuje łączną powierzchnię 2120,03 m². W szczególności, w skład prac wchodzą:

  • Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy oraz sanitariatów.
  • Mycie okien, drzwi, podłóg oraz konserwacja powierzchni.
  • Uzupełnianie środków czystości i dezynfekcja urządzeń sanitarnych.
  • Obsługa spotkań oraz przygotowanie pomieszczeń do imprez organizowanych przez urząd.

2. Wymogi dla Wykonawców

Aby ubiegać się o zamówienie, wykonawcy muszą spełniać określone kryteria:

  • Posiadać odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 100 000,00 zł.
  • Przedstawić dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
  • Udowodnić posiadanie niezbędnych zasobów technicznych i ludzkich do realizacji zamówienia.

3. Procedura Składania Ofert

Oferty należy składać elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Gminy Pyrzyce. Termin składania ofert upływa 28 lutego 2025 roku o godzinie 9:00. Wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie elektronicznej, a ich poprawność będzie weryfikowana przez zamawiającego.

4. Kryteria Oceny Ofert

Ocena ofert opierać się będzie na dwóch głównych kryteriach:

  1. Cena usługi (60% wagi).
  2. Termin płatności (40% wagi).

5. Wymagania Dotyczące Wadium i Zabezpieczenia Umowy

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł przed terminem składania ofert. Dodatkowo, wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6. Terminy i Kontakt

Wszystkie zainteresowane firmy powinny zapoznać się ze szczegółami zamówienia i posiadać możliwość kontaktu z zamawiającym w celu uzyskania dodatkowych informacji. Pełne ogłoszenie jest dostępne na stronie internetowej Gminy Pyrzyce oraz na platformie zakupowej. W przypadku pytań, można kontaktować się z sekretariatem Urzędu Miejskiego w Pyrzycach.

7. Podsumowanie

Ogłoszenie o przetargu na kompleksowe sprzątanie w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach to szansa dla firm sprzątających na nawiązanie współpracy z instytucjami publicznymi. Spełniając wymagania i ofertując konkurencyjną cenę, wykonawcy mogą zdobyć cenny kontrakt w regionalnym przetargu.

Zobacz także:

Wyniki przetargu na sprzątanie i dozorowanie w RDLP Katowice , Zamówienie na Usługi Sprzątania dla Sądu Rejonowego w Turku - Szczegóły i Wymagania , Usługi Utrzymania Czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie - Szczegóły Zamówienia , Ogłoszenie o Wykonaniu Umowy przez Gminę Łobżenica w 2024 roku , Usługi Utrzymania Czystości w Sekcjach Zamiejscowych - Przegląd Ofert , Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na utrzymanie czystości w biurach , Usługi Sprzątania w Teatrze Bagatela: Kluczowe Informacje i Wymagania , Zamówienie na usługi sprzątania w sądach: Sąd Okręgowy w Słupsku , Wyniki przetargu na sprzątanie szkoły w Rusi – szczegóły, wykonawca, usługi , Szczegóły Umowy o Sprzątanie Nieruchomości w Pradze-Południe ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00