Ogłoszenie o zamówieniu publicznym - Sprzątanie obiektów Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych

Zapoznaj się z szczegółami ogłoszenia o zamówieniu publicznym na sprzątanie pomieszczeń administrowanych przez Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych.

Kompleksowe informacje o zamówieniu publicznym na sprzątanie obiektów

W niniejszym artykule zaprezentujemy szczegółowe informacje na temat ogłoszenia o zamówieniu publicznym na usługi sprzątania pomieszczeń oraz obiektów administrowanych przez Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych. Naszym celem jest dostarczenie niezbędnych informacji dla potencjalnych wykonawców oraz zainteresowanych stron, aby mogli w pełni zrozumieć wymagania oraz procesy związane z tym zamówieniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

Rola i dane zamawiającego

Zamawiający, czyli Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych (REGON 060695455), samodzielnie prowadzi postępowanie związane z tym zamówieniem. Siedziba zamawiającego znajduje się w Chełmie, na placu Niepodległości 1, a jego adres e-mail to [email protected]. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej zamawiającego: www.lzopg.bip.mbnet.pl.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

Zakres ogłoszenia

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego na usługi sprzątania pomieszczeń i obiektów. Zidentyfikowane postępowanie ma numer 2024/BZP 00631798 i zostało ogłoszone w dniu 4 grudnia 2024 roku. Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań publicznych.

Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie będzie udzielone w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferenci muszą składać swoje oferty wyłącznie za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji.

SEKCJA III – KOMUNIKACJA I DOSTĘP DO DOKUMENTÓW

Procedura składania ofert

Wszystkie oferty muszą być składane za pośrednictwem platformy elektronicznej, co zapewnia bezpieczeństwo oraz szybką komunikację pomiędzy zamawiającym a potencjalnymi wykonawcami. Szczegółowe instrukcje dotyczące rejestracji oraz składania ofert dostępne są na stronie platformy: https://lzopg.ezamawiajacy.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zakres usług sprzątających

Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń na terenie drogowego przejścia granicznego w Dołhobyczowie oraz biur Lubelskiego Zarządu Obsługi Przejść Granicznych. Prace obejmować będą czyszczenie podłóg, okien oraz wszelkich powierzchni zgodnie z ustalonym harmonogramem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji przetargowej.

Kryteria oceny ofert

Oferty będą oceniane wyłącznie na podstawie kryterium ceny. Najkorzystniejsza oferta to ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w tym zakresie. Maksymalna liczba punktów wynosi 100, a ocena będzie dokonywana na podstawie wzoru: ilość punktów = (najniższa cena / cena badanej oferty) x 100.

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

Wymagania dla wykonawców

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać określone warunki dotyczące zdolności technicznej oraz zawodowej. W szczególności, w ciągu ostatnich trzech lat powinni wykonać co najmniej jedną usługę sprzątania w obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł, trwającą co najmniej 12 miesięcy. Oświadczenie o spełnieniu tych warunków należy złożyć wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

Wymogi dotyczące realizacji zamówienia

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych ani wymagania wadium. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, konieczne jest złożenie pełnomocnictwa oraz oświadczenia potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia.

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

Możliwość zmian w umowie

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy na warunkach określonych w załącznikach do SWZ. Aspekty społeczne oraz środowiskowe związane z realizacją zamówienia również zostały uwzględnione.

SEKCJA VIII – PROCEDURA

Terminy i miejsce składania ofert

Oferty należy składać do 12 grudnia 2024 roku do godziny 09:00 za pośrednictwem platformy zakupowej. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godzinie 09:30.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W przypadku chęci ubiegania się o to zamówienie, wykonawcy muszą potwierdzić, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów prawa. Zachęcamy do zapoznania się z pełną dokumentacją przetargową oraz złożenia oferty w wymaganym terminie.

Zobacz także:

Szczegóły ogłoszenia na usługi sprzątania w Garwolinie , Zamówienie na usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Świebodzinie , Wyniki Przetargu na Usługi Opróżniania Pustostanów w Warszawie , Sprzątanie w Słowińskim Parku Narodowym – Realizacja Umowy i Znaczenie Ekologiczne , Szczegóły zamówienia na usługę sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni , Zamówienie Publiczne na Usługi Ochrony w Centrum Sportu Wilanów , Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na usługi utrzymania czystości w Chrzanowie , Zamówienie publiczne DPS Skrzynno - kompleksowe sprzątanie i zatrudnienie społeczne , Zamówienia publiczne na usługi sprzątania w Kielcach w 2025 roku - przewodnik dla wykonawców , Ogłoszenie o Wykonaniu Umowy na Usługi Sprzątania w Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00