Szczegóły zamówienia publicznego na sprzątanie pomieszczeń w Ostródzie

Dowiedz się więcej o zamówieniu publicznym na sprzątanie pomieszczeń w Ostródzie. Znajdź szczegóły dotyczące wymagań dla wykonawców oraz terminy składania ofert.

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym: Sprzątanie pomieszczeń w Ostródzie

W ramach ogłoszenia o zamówieniu publicznym Sąd Rejonowy w Ostródzie ogłasza przetarg na usługi sprzątania pomieszczeń znajdujących się w budynkach Sądu oraz Prokuratury Rejonowej w Ostródzie. Zamówienie obejmuje także wykonanie drobnych prac konserwacyjnych oraz utrzymanie terenów zewnętrznych przynależnych do tych budynków. W niniejszym artykule przedstawimy szczegóły dotyczące zamówienia, wymagania dla wykonawców oraz terminy składania ofert.

Zamawiający oraz jego wymagania

Zamawiającym w tym postępowaniu jest Sąd Rejonowy w Ostródzie, którego siedziba znajduje się przy ul. Jana III Sobieskiego 12. Instytucja ta aktywnie uczestniczy w procesie utrzymania porządku publicznego i ma na celu zapewnienie odpowiednich warunków pracy w swoich obiektach. Wszelkie informacje dotyczące zamówienia będą dostępne na stronie internetowej zamawiającego oraz na platformie e-Zamówienia.

Przedmiot zamówienia: szczegóły i wymagania

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług sprzątania w budynkach usytuowanych w Ostródzie oraz Morągu. Usługi te obejmują utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego. Zgodnie z wymaganiami zamawiającego, wykonawca powinien dysponować odpowiednim doświadczeniem w realizacji podobnych zleceń, co zostało szczegółowo opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SWZ).

Powierzchnie i zakres usług sprzątania

Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni 5 259,64 m2, z tym że:

  • Ostróda: 4 477,31 m2 powierzchni pomieszczeń oraz 560,94 m2 powierzchni okien,
  • Morąg: 782,33 m2 powierzchni pomieszczeń oraz 205,92 m2 powierzchni okien.

Dodatkowo, zamawiający wymaga utrzymania terenów zielonych oraz czystości na parkingach i ciągach komunikacyjnych. W sumie, do utrzymania czystości oraz porządku na terenach zewnętrznych przeznaczone są powierzchnie o łącznej wielkości 5 836,43 m2.

Kryteria oceny ofert

Oferty będą oceniane na podstawie dwóch głównych kryteriów: ceny (60% punktacji) oraz aspektów społecznych (40% punktacji). Oczekuje się, że wykonawcy zatrudnią osoby niepełnosprawne lub bezrobotne do realizacji zamówienia, co pozytywnie wpłynie na ocenę ofert.

Wymagane dokumenty i składanie ofert

Wszystkie oferty muszą być składane wyłącznie w formie elektronicznej, a wykonawcy muszą dołączyć odpowiednie oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów zamawiającego. Termin składania ofert upływa 25 listopada 2024 roku o godzinie 10:00. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godzinie 10:15.

Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 500,00 złotych, które musi być dostarczone przed upływem terminu składania ofert, aby zapewnić powagę ofert.

Podsumowanie

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na sprzątanie pomieszczeń w Ostródzie stanowi ważny krok w kierunku zapewnienia wysokich standardów utrzymania czystości w instytucjach publicznych. Przetarg jest otwarty dla wszystkich wykonawców spełniających określone warunki, a szczegółowe informacje można znaleźć na stronie zamawiającego oraz w systemie e-Zamówienia.

Zobacz także:

Ogłoszenie o wyniku postępowania na sprzątanie wnętrz Sądu Rejonowego w Sanoku , Kompleksowa Usługa Sprzątania w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta , Zamówienia Publiczne w Żyrardowie: Utrzymanie Czystości i Higieny , Kompleksowe usługi sprzątania w Nadleśnictwie Sarbia - szczegóły umowy , Ogłoszenie o usługach sprzątania w Zielonej Górze na rok 2025 , Analiza postępowania przetargowego na usługi czystości dla SRK S.A. , Wyniki postępowania na usługi sprzątania SP ZOZ WSPR w Białymstoku , Umowa na Usługi Sprzątania w Warszawie - Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji , Szczegóły Umowy na Usługi Sprzątania w Administracji Skarbowej , Usługi sprzątania w Polskim Radiu S.A. – szczegóły umowy oraz realizacja ,

Formularz kontaktowy

Marker
AMSA Sp. z o.o. - ul. Blokowa 8, Warszawa
GwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdkaGwiazdka

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: biuro@amsa.pl
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00