Kompleksowe Sprzątanie w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu - Przetarg 2025

Sprawdź szczegóły dotyczące ogłoszenia o zamówieniu na usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu. Poznaj warunki, kryteria oceny ofert oraz terminy.

Ogłoszenie o Zamówieniu na Usługi Sprzątania w Tarnobrzegu

W ostatnim czasie Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu ogłosiła przetarg na kompleksowe sprzątanie swoich budynków oraz jednostek podległych. Celem tego zamówienia jest nie tylko zapewnienie czystości i porządku, ale także dbałość o środowisko oraz bezpieczeństwo pracowników. W artykule przedstawimy najważniejsze informacje dotyczące tego przetargu oraz warunki, jakie muszą spełnić wykonawcy, aby wziąć w nim udział.

Informacje o Zamawiającym

Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, jako zamawiający, prowadzi postępowanie samodzielnie. Jej siedziba znajduje się przy ulicy Sienkiewicza 27 w Tarnobrzegu, w województwie podkarpackim. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej.

Zakres Zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania budynków prokuratur, w tym: Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu, Prokuratury Rejonowej w Tarnobrzegu, Mielcu, Kolbuszowej, Nisku oraz Stalowej Woli. Wartość zamówienia wynosi 503 294,13 PLN, a okres realizacji zamówienia to 12 miesięcy. W wykonaniu usług musi być uwzględniona jakość świadczonych prac oraz doświadczenie personelu.

Warunki Udziału w Postępowaniu

Wykonawcy, którzy chcą ubiegać się o to zamówienie, muszą spełniać określone warunki, takie jak brak podstaw do wykluczenia. Oferenci zobowiązani są także do składania ofert oraz dokumentów w formie elektronicznej. Zamawiający przewiduje możliwość weryfikacji spełnienia warunków poprzez odpowiednie środki dowodowe.

Kryteria Oceny Ofert

Zamawiający będzie oceniać oferty według kryteriów ceny, doświadczenia personelu oraz organizacji nadzoru. Cena ma wagę 60%, natomiast pozostałe dwa kryteria po 20%. Ważne jest, aby każda oferta była nie tylko konkurencyjna cenowo, ale także wykazywała wysoką jakość usług oraz doświadczenie w branży sprzątania.

Terminy i Procedura Składania Ofert

Oferty należy składać do 13 lutego 2025 roku, do godziny 10:00, a ich otwarcie nastąpi tego samego dnia o godzinie 10:30. Zamawiający przewiduje termin związania ofertą wynoszący 30 dni. Wszelkie dokumenty i informacje dotyczące zamówienia można znaleźć na stronie ministerialnej dedykowanej postępowaniu.

Podsumowanie

Ogłoszenie o zamówieniu na usługi sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu stanowi istotną informację dla wykonawców w branży usług sprzątających. Dzięki przejrzystym kryteriom oceny oraz wymaganiom w zakresie jakości, zamawiający pragnie zapewnić najwyższy standard usług. Warto zatem zainteresować się tym przetargiem i przygotować ofertę, która spełni oczekiwania zamawiającego.

Zobacz także:

Bieżące utrzymanie Centrum przesiadkowego w Ostrowie Wielkopolskim - ogłoszenie o zamówieniu , Ogłoszenie o wynikach postępowania w sprawie usług sprzątania obiektów użytkowanych przez MSWiA , Postępowanie na usługi segregacji odpadów i sprzątania w 2025 roku , Zamówienie na Utrzymanie Czystości w Obiekcie Administracyjnym w Poznaniu , Szczegóły Wykonania Umowy na Usługi Sprzątające w Koszycach , Analiza Ogłoszenia o Wyniku Postępowania w Gminie Kobierzyce - Usługi Utrzymania Czystości , Usługi sprzątania na Stadionie Miejskim 'Stal' w Rzeszowie - wyniki postępowania , Usługi sprzątania w biurach: Przegląd realizacji umowy w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu , Podsumowanie umowy na usługi sprzątania i prace ogrodnicze , Umowa na sprzątanie budynków administracyjnych w Koninie - szczegóły i realizacja ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00