Szczegóły Ogłoszenia o Wykonaniu Umowy w Sądzie Okręgowym w Płocku

Artykuł przedstawia szczegóły dotyczące wykonania umowy na usługi sprzątania w Sądzie Okręgowym w Płocku oraz podstawowe informacje o zamawiającym.

Ogłoszenie o Wykonaniu Umowy w Sądzie Okręgowym w Płocku

W dniu 14 lutego 2025 roku Sąd Okręgowy w Płocku ogłosił wykonanie umowy dotyczącej usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz ich otoczenia. Umowa ta, z numerem ogłoszenia 2025/BZP 00105367, została zawarta w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy.

Dane Zamawiającego

Zamawiającym jest Sąd Okręgowy w Płocku, którego siedziba znajduje się pod adresem: Gabriela Narutowicza 4, 09-404 Płock, województwo mazowieckie. Kontakt możliwy jest poprzez telefon pod numerem 24 269 72 19 lub e-mail: [email protected]. Strona internetowa zamawiającego to www.plock.so.gov.pl.

Podstawowe Informacje o Postępowaniu

Identyfikator postępowania to ocds-148610-afa6a7dc-6677-11ee-a60c-9ec5599dddc1. Umowa dotyczy usług klasycznych, których wartość przekracza progi unijne. Postępowanie poprzedzone było ogłoszeniem w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP), a zamówienie nie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Zakres Usług

Usługi sprzątania obejmują budynek Sądu Rejonowego w Sierpcu o powierzchni 1189,20 m2 oraz terenów wokół niego. Usługi te będą świadczone przez co najmniej trzech pracowników wykonawcy. W ramach serwisu dziennego, jeden pracownik będzie dostępny w godzinach 7:30-15:30. Do jego zadań należy bieżące sprzątanie toalet, korytarzy oraz klatek schodowych. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia środków czystości i urządzeń potrzebnych do prawidłowego wykonania usługi.

Podstawowe Informacje o Zawartej Umowie

Umowa została zawarta 25 stycznia 2024 roku i będzie realizowana w okresie od 1 marca 2024 roku do 31 stycznia 2025 roku. Wykonawcą umowy jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Emir" Sp. z o.o. z siedzibą we Włocławku. Wartość umowy wynosi 187002,00 PLN. Umowa obejmowała również dodatkowe kody CPV związane z usługami sprzątania i odśnieżania.

Przebieg Realizacji Umowy

Realizacja umowy przebiegała zgodnie z ustaleniami. Do 31 stycznia 2025 roku umowa została wykonana w pierwotnie określonym terminie. W trakcie trwania umowy dokonano jednej zmiany związanej z minimalnym wynagrodzeniem za pracę. Wartość zmiany wyniosła 1179,98 PLN, co łącznie z wynagrodzeniem wypłaconym za realizację umowy dało kwotę 188181,98 PLN.

Podsumowanie

Usługi sprzątania i utrzymania czystości budynków Sądu Okręgowego w Płocku zostały zrealizowane zgodnie z postanowieniami umowy. Sąd Okręgowy zapewnił odpowiednie kontrole, co przyczyniło się do prawidłowego wykonania zamówienia. Dbałość o czystość i porządek w budynkach sądowych jest kluczowa dla zapewnienia komfortu pracy oraz bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom.

Zobacz także:

Szczegóły zamówienia na usługi oczyszczania w gminie Kartuzy na 2025 rok , Usługi sprzątania dla Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie - ogłoszenie o wyniku postępowania przetargowego , Usługi Utrzymania Czystości w Radomiu - Informacje i Zakres Działań , Umowa TBS Zieleń Miejska Sp. z o.o. na Utrzymanie Czystości i Porządku , Kompleksowe Sprzątanie Obiektów Sportowych w Płocku - Co Musisz Wiedzieć , Usługi Sprzątania w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym - Przetarg 2025 , Przetarg na Usługi Gospodarczo-Porządkowe w Chełmku - Kluczowe Informacje , Wynik Postępowania w Gminie Zawiercie: Szczegóły Przetargu na Usługi Porządkowe , Przetarg na utrzymanie czystości w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach - szczegóły i wymagania , Kompleksowe utrzymanie czystości w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa: Szczegóły i przetarg ,

Formularz kontaktowy

Dane kontaktowe

AMSA Sp. z o.o.
ul. Blokowa 8
03-641 Warszawa

KRS: 0000754307
NIP: 5242875791
REGON: 381628619
Telefon: (22) 100 66 98
E-mail: [email protected]
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek: 8:00-16:00